alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volkswagen Transporter T5 2.5 R5 TDI PD 174KM (AXE/BPC)

Volkswagen Transporter T5 2.5 R5 TDI PD 174KM (AXE/BPC)Wyświetleń: 3891

Volkswagen Transporter T5 2.5 R5 TDI PD 174KM (AXE/BPC)

Okres produkcji: 2003-2009

Wersje nadwozia: furgon

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2461
Moc [KM]174
Moment obrotowy [Nm]400
Doładowanieturbosprężarka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna188
Przyspieszenie (0-100km/h)11.8
Spalanie - miasto [l/100km]10.4
Spalanie - trasa [l/100km]10.6
Spalanie - średnie [l/100km]6.4

Zalecane przez serwis

?Typ oleju7.9
LIlość oleju7.4 L
Wymiana olejuco 20.000 lub 1 rok
Wymiana rozrząduKoła zębate

Osprzęt silnika

DPF/FAPNie
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryski

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 10

Trasa: 8

Średnie: 9

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 5
Średnia (głosów 1):
(9)
Żywotność
 8/10
Awaryjność
 8/10
Spalanie
 10/10
Koszty utrzymania
 10/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 4

Opinie użytkowników

T5 2.5Tdi 17.11.2020
Średnia:
(9.00)
Tak
"Polecam idzie jak błyskawica. Silnik na kołach zębatych a nie a pasku. Dużo ludzi to myli. "
Żywotność
 (8/10)
Awaryjność
 (8/10)
Spalanie
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:10l/100km

Spalanie - trasa:8l/100km

Spalanie - średnie:9l/100km

Zalety:Pędzi jak struś 190 na niemieckiej banie tyle wycisnelem. Jak na busa to zapierdziela.
Wady:Trochę blacha nie domaga
2007