alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Citroen C4 II 2.0 HDi 150KM (DW10CTED4)

Citroen C4 II 2.0 HDi 150KM (DW10CTED4)Wyświetleń: 10763

Citroen C4 II 2.0 HDi 150KM (DW10CTED4)

Okres produkcji: 2010-2015

Wersje nadwozia: hatchback

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1997
Moc [KM]150
Moment obrotowy [Nm]340
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6
Prędkość maksymalna207
Przyspieszenie (0-100km/h)8.6
Spalanie - miasto [l/100km]6.5
Spalanie - trasa [l/100km]4.0
Spalanie - średnie [l/100km]4.9

Zalecane przez serwis

?Typ olejuTotal Quarts 5W30
LIlość oleju5.0 L
Wymiana olejupo 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządupo 180.000 km lub 10lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7.6

Trasa: 5.6

Średnie: 6.7

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 HDi9223012.94.2
1.6 HDi11227011.34.6
1.6 e-HDi11427011.24.4

26.04.2020C4 GP ITak

Jeżdżę bardzo delikatnie, po autostradach/drogach szybkiego ruchu. Mam spalanie na poziomie 5.5l/100km (prędkość średnia 90km/h).Przy jeżdzeniu dynamicznym do 110km/h i po mieście oraz na krótkich dystanasach spalanie nie przekraczało 7l/100km. Trzeba mieć na uwadze, że C4GPI to duże i ciężkie auto (1,5t masy własnej) W każdej chwili jest moc dająca bardzo dobre przyspieszenie nawet przy jego masie.


26.09.2017PatrykTak

"Peugeot 5008 r 2.0HDI/150KM silnik rewelacja ,świetne parametry ,dużo mocy ,spalanie przyzwoite średnio 6.5L . Przebieg 128 tyś od nowości żadnych naprawa ,żadnych awarii .Naprawdę silnik i auto godne polecenia"


22.07.2014yooshkyTak

"Peugeot 5008 2.0 HDI 16V 150KM Zdecydowanie polecam! Dynamiczny, bezawaryjny. "


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 6
Średnia (głosów 2):
(10)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 10/10

Głosy według opinii:

20

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 4

Opinie użytkowników

C4 Exclusive 17.05.2019
Średnia:
(10.00)
Tak
Opinia: Rewelacja w każdym detalu. Prawie 100.000 km 6 lat bez żadnych problemów. Tylko eksploatacja.
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8l/100km

Spalanie - trasa:6l/100km

Spalanie - średnie:7.2l/100km

Zalety:Wszystko na plus: - środek wykonany ze starannością. - Z zewnątrz auto prezentuje się ponadprzeciętnie. -Silnik - dynamiczny z pazurem :) - duży bagażnik
Wady:- układ zawieszenia, głownie problem z trzymaniem na zakrętach, ale to chyba wszystkie francuzy mają ten problem, a z tym silnikiem uwydatnia się to jeszcze bardziej.
Rocznik / Przebieg:2013/95000
Robi 19.07.2018
Średnia:
(10.00)
Tak
Opinia: Absolutna rewelacja ten silnik to poezja mocny i dynamiczny i daje niesamowitą frajdę z jazdy.Samochód o zbitej bryle dobrze trzymający się drogi o bardzo komfortowym wnętrzu,pozycja za kierownicą niczym w bolidzie (mam wersję Exclusive ). Auto rewelacyjne na trasy silnik bardzo elastyczny o dużych możliwościach nieraz się dziwią na autostradzie mocarze w BMW cz Audi ale moc 150KM robi swoje.Spalanie przy dosyć dynamicznej jeździe nie przekracza 6.5l na trasie ale mowa o jeździe 150-160KM po niżej 120 to niecałe 5l w mieście maksymalnie 7.2 l .Cóż chcieć więcej moc dynamika,niskie spalanie i bezawaryjność
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.2l/100km

Spalanie - trasa:5.2l/100km

Spalanie - średnie:6.2l/100km

Zalety:atutów tego modelu jest ogrom od wyposażenia które jest ponad standardowe po przez rewelacyjny silnik i co ważne zerową awaryjność.Nie bójcie się Francuzów w porównaniu do Niemca to kosmiczne auta.
Wady:?
Rocznik / Przebieg:C 4 Exclusive 2012r 148.000/km