alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Audi Q7 4L 3.0 V6 TDI 233KM (BUG)

Audi Q7 4L 3.0 V6 TDI 233KM (BUG)Wyświetleń: 14398

Audi Q7 4L 3.0 V6 TDI 233KM (BUG)

Okres produkcji: 2006-2009

Wersje nadwozia: SUV

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2967
Moc [KM]233
Moment obrotowy [Nm]500
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna210
Przyspieszenie (0-100km/h)9.1
Spalanie - miasto [l/100km]14.6
Spalanie - trasa [l/100km]8.3
Spalanie - średnie [l/100km]10.6

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju8.2 L
Wymiana oleju30.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 15.5

Trasa: 11

Średnie: 12.8

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
3.0 TDI2405508.58.7
4.2 TDI3267606.411.4

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 16
Średnia (głosów 2):
(2.88)
Trwałość silnika
 4.5/10
Niezawodność auta
 4.5/10
Spalanie ON
 2/10
Koszty utrzymania
 0.5/10

Głosy według opinii:

11

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 6

Opinie użytkowników

4L 27.07.2020
Średnia:
(5.75)
Tak
Opinia: Auto na 20 calowkach nie może pali .mniej, przyjemne luksusowe i wygodne.
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (9/10)
Spalanie ON
 (4/10)
Koszty utrzymania
 (1/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:18l/100km

Spalanie - trasa:12l/100km

Spalanie - średnie:14l/100km

Zalety:Dynamika komfort przestrzeń i wyposazenie
Wady:Drogie naprawy
Rocznik / Przebieg:2006/338614
Q7 29.08.2019
Średnia:
(0.00)
Nie
Opinia: Auto solidne, wygodne, bardzo atrakcyjne wizualnie, ale...glosne, wysokie spalanie, brak dynamiki jazdy, awaryjne, wysokie koszty serwisu
Trwałość silnika
 (0/10)
Niezawodność auta
 (0/10)
Spalanie ON
 (0/10)
Koszty utrzymania
 (0/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:13l/100km

Spalanie - trasa:10l/100km

Spalanie - średnie:11.5l/100km

Zalety:
Wady:brak dynamiki
Rocznik / Przebieg:2006, 350000