alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Jaguar XF X250 FL 2.2 TDi4 (200KM)

Jaguar XF X250 FL 2.2 TDi4 (200KM)Wyświetleń: 4681

Jaguar XF X250 FL 2.2 TDi4 (200KM)

Okres produkcji: 2011-2015

Wersje nadwozia: sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2179
Moc [KM]200
Moment obrotowy [Nm]450
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów8-biegowa
Prędkość maksymalna225
Przyspieszenie (0-100km/h)8.5
Spalanie - miasto [l/100km]6.1
Spalanie - trasa [l/100km]4.5
Spalanie - średnie [l/100km]5.2

Zalecane przez serwis

?Typ oleju
LIlość oleju
Wymiana oleju
Wymiana rozrządu

Osprzęt silnika

DPF/FAP
Dwumasa
Turbina
Wtryski

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7

Trasa: 5.5

Średnie: 6.2

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.2 TDi41904508.55.4
3.0 TD V62404508.16.8
3.0 SD V62756006.46.8

08.07.2020Mondeo MK4Tak

Serwis - przy danym przebiegu 196000kkm (kupiony przy 142000kkm) brak jakichkolwiek problemów, olej wymieniany co 10kkm. Użytkowanie - auto po chiptuningu (159000kkm) dysponujące mocą 230KM i 520Nm. Teraz zdecydowanie ma siłę, przyznam, że jazda sprawia dużą przyjemność. Zwiększenie mocy ponieważ standardowa była niewystarczająca względem poprzedniego auta, podobne parametry, a oczekiwania większe. Spalanie - cykl mieszany (70% autostrada, 30% miasto) ~7,3l; autostrada prędkość średnia 130km/h ~8,5-9l. Podsumowanie - jedyna słuszna alternatywa dla jednostek 3 litrowych, po wzmocnieniu parametry bardzo zbliżone. W tyle zostawia jednostki 2 litrowe. Jeśli ktoś chce naprawdę dynamiczne auto spoza segmentu premium, zdecydowanie warte zastanowienia.


07.10.2018yoziTak

Posiadam ten silnik w sowim mondeo jak do tej pory prawie niezawodny gdyby nie 5 wtrysk paliwa w DPF koszt naprawy w serwisie 1100zl + mycie 500zl.i nie tak strasznie jak wymiana całego na nowy(w serwisie 4700) Kultura pracy bardzo fajna trochę słabo sie zbiera na małych obrotach ale jak już poczuje 1800 to jest bajka, idealny na trasy. średnie spalanie 8 litrów na trasie zeszlem do 6,1 wcześniej miałem s-maxa ze 2,2 175 konnym silnikiem i po przejechaniu 250tys nie dołożyłem do silnika ani zlotowki oprócz oleju i paska rozrzadu(.


10.05.2018RobiTak

Silnik mam w Mondku i jestem bardzo zadowolony bardzo dobra dynamika świetna elastyczność to jego największe atutu,dodam że kultura pracy silnika to bajeczka ne to co TDI.Zdecydowałem się za zakup Mondea z tym silnikiem dlatego że miał świetne ponad standartowe wyposażenie a szukałem 2.0 140KM ,nie żałuję.Pali może o dwa litry więcej ale to co auto chodzi to szok. Jak dotąd nie miałem żadnych problemów z niczym.Fajny zwłaszcza na trasy pięknie się zbiera lekkie dodanie gazu odrazu odczuwalne ale przyjemne.Fajne auto i świetny silnik.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1
Średnia (głosów 1):
(10)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 10/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

Jaguar XF 2.2 diesel 200km 04.01.2021
Średnia:
(10.00)
Tak
Opinia: Świetny
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7l/100km

Spalanie - trasa:5.5l/100km

Spalanie - średnie:6.2l/100km

Zalety:Świetnie się prowadzi, zero problemów czy awarii
Wady:
Rocznik / Przebieg:2012/150000