alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Ford Tourneo Connect Mk2 1.5 TDCi (75KM)

Ford Tourneo Connect Mk2 1.5 TDCi (75KM)Wyświetleń: 2837

Ford Tourneo Connect Mk2 1.5 TDCi (75KM)

Okres produkcji: 2013-2018

Wersje nadwozia: kombivan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1498
Moc [KM]75
Moment obrotowy [Nm]190
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna150
Przyspieszenie (0-100km/h)18.3
Spalanie - miasto [l/100km]5.5
Spalanie - trasa [l/100km]4.4
Spalanie - średnie [l/100km]4.8

Zalecane przez serwis

?Typ olejuFormula Ford 0W30
LIlość oleju3.8 L
Wymiana olejuco 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządupo 180.000 km lub 10 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria stała
Wtryskipiezoelektryczne Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.5 TDCi100250154.8
1.5 TDCi12027013.64.6

18.01.2020Transit Tourneo IINie

Silnik sporo słabszy od 1,6 Hdi z PSA, mniej dynamiczny i elastyczny ( ze szkrzynią biegów 6).Opis wyglada na tekst sponsorowany. W rzeczywistości bardzo awaryjny DPF ( bezopsługowy!!!) wystarczy poczytać fora. Problem z DPF w zupełnie nowych autach i bezskuteczna akcja serwisowa przeprowadzona przez Forda. Zużycie paliwa o połowę większe niż deklarowane przez producenta.


27.05.2019FiestaNie

Osiągi ma dobre, spalanie też. Jeśli chodzi o serwis to wychodzi drogo, mam 50 tys. przebiegu, a już musiałem ingerować w turbosprężarkę, która jest bardzo droga. Już lepszy byłby ten 1,5 z EcoBlue 100KM/125KM. Nowoczesna konstrukcja.


22.07.2017MariuszTak

Silnik mam w B-Max-e kupionej w Salonie czyli od nowości,kupowałem z racji niskiego spalania i tu jestem mile zaskoczony,auto pali bardzo mało a przy tym silniczek bardzo ładnie pracuje.Co do dynamiki dla mnie jest wystarczająca,autko ładnie się zbiera silniczek elastyczny ciągnie z każdego biegu bez zbędnej redukcji.Po 76tys/km nic się nie dzieje teraz zbliżam się do następnego serwisu i to wszystko co na razie płacę.Polecam dla osób szukających cichej w miarę dynamicznej i oszczędnej jednostki


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Głosy według opinii:

00

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1
Brak opinii