alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Ford Tourneo Connect Mk2 1.5 TDCi (100KM)

Ford Tourneo Connect Mk2 1.5 TDCi (100KM)Wyświetleń: 2876

Ford Tourneo Connect Mk2 1.5 TDCi (100KM)

Okres produkcji: 2013-2018

Wersje nadwozia: Kombivan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1498
Moc [KM]100
Moment obrotowy [Nm]250
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna165
Przyspieszenie (0-100km/h)15
Spalanie - miasto [l/100km]5.4
Spalanie - trasa [l/100km]4.4
Spalanie - średnie [l/100km]4.8

Zalecane przez serwis

?Typ olejuFormula Ford 0W30
LIlość oleju3.8 L
Wymiana olejuco 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządupo 180.000 km lub 10 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.5 TDCi7519018.34.8
1.5 TDCi12027013.64.6

07.01.2018SebastianTak

W Polsce ten silnik nie posiada seryjnie Start-stop(jedynie w wersji econetic jest on seryjny)


06.03.2019focus kombiTak

Witam, Jako posiadacz f. focusa kombi 1.5tdci 95km z przebiegiem 20tys przejechanych przeze mnie, mogę spokojnie polecić ten model i silnik. Zalety: - komfort jazdy - wyciszenie - duży bagażnik - zawieszenie - system audio - spalanie przy predkości od 120-134km/h - 5,9L, przy mniejszych predkościach dużo mniej - przyspieszenie jak na 95KM od 0-160km/h idzie pożniej do 180 trzeba czekać Wady: - trzeszczenie w drzwiach i słupkach, ale serwis na 20 tys usunął wadę. (mogło by to być lepiej spasowane od nowości)


18.01.2018ŁukaszTak

bardzo fajne auto mimo że ma tylko 95 koni i tak fajnie przyspiesza bardzo cichy spalanie średnie 5.1


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Głosy według opinii:

00

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Brak opinii