Okres produkcji: 2015-2020
Wersje nadwozia: kombivan
Pojemność [cm3] | 1598 |
Moc [KM] | 120 |
Moment obrotowy [Nm] | 320 |
Doładowanie | Turbosprężarka |
Skrzynia biegów | 6-biegowa |
Prędkość maksymalna | 172 |
Przyspieszenie (0-100km/h) | 12.1 |
Spalanie - miasto [l/100km] | 6.3 |
Spalanie - trasa [l/100km] | 4.6 |
Spalanie - średnie [l/100km] | 5.3 |
?Typ oleju | 5W30 |
LIlość oleju | 4.9 L |
Wymiana oleju | co 32.000 lub 2 lata |
Wymiana rozrządu | po.140.000 Km lub 5 lat |
DPF/FAP | Tak |
Dwumasa | Tak |
Turbina | Geometria zmienna |
Wtryski | elektromagnetyczne Bosch |
Oznaczenie | Moc | Mom. obr. | Przysp. | Śr. spal. |
---|---|---|---|---|
1.3 Multijet | 95 | 199 | 14.9 | 4.6 |
25.11.2013igor
"Silnik 120 konny idealnie skomponowany do alfy mito,wystarczająca moc oraz przyśpieszenie,spalanie miasto około 7.5 L. Niestety współpracuje z filtrem cząstek stałych."
21.05.2018Rafał
Świetny silnik bardzo ekonomiczny,sprawdza się dobrze w mieście jak i na trasie.Dobra elastyczność pozwala na jazdę na wysokim biegu i podczas przyspieszania bez nagłej redukcji.Auto mam od nowości przebieg na dzień dzisiejszy to 47 tys oczywiście niem ma mowy o jakiś usterkach. Polecam dobra dynamika,elastyczność cicha praca i niskie spalanie.
12.10.2020Fiat Tipo Kombi
Od nowości , obecnie 53 tyś przebieg . Nie chciałbym przechwalać ale ... po pierwszych 50-ciu tysiącach jest super w porównaniu do innych Diesli, które miałem. Bardzo dobra dynamika i niskie spalanie ok 4 litry na trasie przy prędkościach 120 -160 km/h Żadnego problemu z DPF zmieniam olej co 15 tyś choć zalecają co 20 tyś (Motul 8100 X-clean EFE ) Poziom jakości: FIAT 9.55535-S1 / S3
Odwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.
Większość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów
Obecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.
Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.
Najbardziej awaryjna część tego auta?
Raport spalania według użytkownika
Spalanie - miasto:7.9l/100km
Spalanie - trasa:5.8l/100km
Spalanie - średnie:6.7l/100km
Polecane silniki