alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volkswagen Lupo 1.4 TDI PD 75KM (AMF)

Volkswagen Lupo 1.4 TDI PD 75KM (AMF)Wyświetleń: 16855

Volkswagen Lupo 1.4 TDI PD 75KM (AMF)

Okres produkcji: 1998-2005

Wersje nadwozia: hatchback

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1422
Moc [KM]75
Moment obrotowy [Nm]195
Doładowanieturbosprężarka
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna170
Przyspieszenie (0-100km/h)12.0
Spalanie - miasto [l/100km]5.6
Spalanie - trasa [l/100km]3.5
Spalanie - średnie [l/100km]4.3

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju3.8 L
Wymiana olejuco 15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo 90.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria stała
Wtryskipompowtryski -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 4.9

Trasa: 3.6

Średnie: 4.1

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.7 SDI6011516.04.4
1.2 TDI6114014.33.0

15.01.2017JanekTak

Silnik booster bardzo różni się spalaniem od pozostałych 1.4TDi polecam, trudno dostać tą wersję przyjemne przyśpieszenie, obniżone zawieszenie Na mieście nie przekracza 4l/100km"


27.05.2015TomaszTak

jeżdżę ibizą 1.4 tdi od 5 lat , w ciągu tego czasu wymieniłem świece żarowe i regularnie zmienialem olej to wszystko , dynamika silnika nie powala ale jesli chodzi o wyprzedzanie na trasie nie ma sie czego wstydzić , ładnie sie zbiera. Zużycie paliwa 4,7 l i to w cyklu mieszanym, poza tym silnik praktycznie nie bierze oleju. Fakt kultura pracy dosyć niska ale mi sie podoba, to specyficzny silnik albo to polubisz albo nie:) przebieg 200 tyś km zero awarii.


18.03.2016DarekTak

Jeżdze polóweczką od 6 lat,na chwile obecną jedyne co wymieniałem to pompowtryskiwacz. Dynamika dobra,moc dopasowana do masy.Co do hałasu to fakt,jest trochę głośny


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 14
Średnia (głosów 2):
(10)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 10/10

Głosy według opinii:

20

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 11

Opinie użytkowników

Paweł 08.10.2014
Średnia:
(10.00)
Tak
Opinia: Auto naprawdę godne polecenia, łączy w sobie tanią eksploatację i wygodę jazdy (szczególnie po mieście), mnie jeszcze w przeciągu 2 lat i przejechaniu w międzyczasie 50.000 tyś. km nie zawiodło, dołożyłem tyle co rozrząd, wymiany oleju + filtrów i dla własnej wygody wymieniłem zawieszenie, stosunek mocy do masy sprawia że auto ładnie przyśpiesza i daje sobie radę, maksymalna prędkość jaką uzyskałem to 190 km/h (wbrew temu co podaje producent gdzie prędkość maksymalna wynosi 170 km/h) uważam że dociągnął by do magicznego zamknięcia budzika [200km/h] lecz to auto jest zdecydowanie do jazdy ekonomicznej a nie żyłowania go na max obrotach ;)
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:4.8l/100km

Spalanie - trasa:3.6l/100km

Spalanie - średnie:4.1l/100km

Zalety:Jak dla mnie niezawodny, Małe spalanie, W zatłoczonym mieście niezastąpiony ;)
Wady:Czasami pojawia się zgrzyt przy wrzuceniu trzeciego biegu
Rocznik / Przebieg:Lupo/2002/205680
xxx 31.07.2014
Średnia:
(10.00)
Tak
Opinia: :)
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:5.0l/100km

Spalanie - trasa:3.5l/100km

Spalanie - średnie:4.0l/100km

Zalety:100KM i 250nm
Wady:brak
Rocznik / Przebieg:lupo 2001 1.4 tdi